Svea Ekonomi AB

Det är dyrt att inte få betalt i tid

Nyhet   •   Apr 12, 2013 11:35 CEST

Vill du veta hur mycket du kan tjäna på att få betalt i tid? I så fall är du välkommen till något av våra frukostseminarium i Umeå 16 april och i Luleå 17 april.

Många framförallt mindre företag får allt svårare att få betalt för sina fakturor i tid samtidigt som bankerna stramat åt sin utlåning. Svea Ekonomi hjälper sedan 30 år svenska företag och företagare med tips och råd i kreditfrågor. På våra frukostseminarium går vi bland annat igenom vikten av att ha en kreditpolicy, kreditupplysningsfrågor, lagar, förordningar och förutsättningarna på den ekonomiska marknaden idag.

Om du vill kan vi ta fram en individuell kalkyl för just ditt företag i anslutning till seminariet. Där kan du enkelt se hur mycket pengar ni kan tjäna på att snabba upp betalningarna och frigöra kapital.

Seminarierna är kostnadsfria och håller på mellan klockan 08:30 och 10:30

16 april är vi på Scandic Plaza, Storgatan 40 i Umeå.
17 april är vi på Elite Stadshotellet, Storgatan 15 i Luleå.

Gå in på vår hemsida sveaekonomi.se och anmäl dig eller ring oss på
08-735 90 00.

Välkomna.

Om du inte har tid att besöka något av våra frukostseminarium den här gången är du alltid välkommen att diskutera ekonomi- och finansfrågor med oss i vår LinkedIngrupp "Ekonomi och finans - råd, tips, kunskap och nätverkande" . Vi ses där.

Stefan Ericson
Svea Ekonomi AB