Dildoteket.se

Dildoteket.se är stolt återförsäljare av We-Vibe 3.

Nyhet   •   Dec 13, 2011 17:59 CET

Vi på Dildoteket är stolta över att meddela att vi nu är återförsäljare för den populära parprodukten We-Vibe 3.

We-Vibe II utsågs till årets sexleksak 2008, 2009, 2010 och 2011. Nu är äntligen den förbättrade uppföljaren We-Vibe 3 lanserad och självklart vill vi kunna erbjuda våra kunder det bästa av det bästa!

We-Vibe är med sin innovativa design den första sexleksaken som du kan använda tillsammans med din partner medan ni har samlag. We Vibe 3 är vattentät, och nyheten är att den har en praktiskt fjärrkontroll utan sladd. Dessutom ingår en sladdlös laddningsstation så att din produkt alltid är fulladdad när lusten faller på.

Du finner We-Vibe 3 här: http://www.dildoteket.se/nyheter/we-vibe-3-ruby

Dildoteket drivs av SESE Handelsbolag som är ett familjeföretag med fokus på din lust och njutning. Vårat kontor och lager ligger i Stockholm och vår ambition är att kunna erbjuda våra kunder högkvalitativa produkter till ett bra pris och snabba leveranser. Vi är en sexbutik online helt utan porr.