TALENT ME AB

DRIVEN BYGGPROJEKTLEDARE TILL FOURSIX

Nyhet   •   Apr 20, 2016 10:41 CEST

OM TJÄNSTEN

I ditt dagliga arbete kommer du att arbeta med direktförsäljning genom att träffa potentiella och befintliga kunder samt utveckla och bibehålla långsiktiga relationer med dessa. Som byggprojektledare kommer du att vara ansvarig för att de aktuella byggprojekten såväl möter budget som att de håller tidsplan. Att offerera egna uppdrag samt utföra kostnadsberäkningar av planerade åtgärder samt projektledning och kontroll av entreprenader ingår även i arbetsuppgifterna.

VI SÖKER DIG SOM

Vi ser gärna att du har relevant utbildning inom bygg med minst 2-3 års relevant arbetserfarenhet bakom dig. Det är av stor vikt att du är van att arbeta självständigt med egna projekt samt att du med lätthet kan marknadsföra både dig själv och företagets tjänster.

Då du dagligen kommer att ha kontakt med såväl kunder som medarbetare och entreprenörer krävs det att du besitter en hög social kompetens. Du behöver ha lätt för att utrycka dig i såväl tal som skrift. Du innehar b-körkort.

Start: Enligt överenskommelse

Plats: Stockholm med omnejd