Ekelund & Wik

E-learning av Ekelund & Wik

Nyhet   •   Okt 06, 2010 16:21 CEST

Utbildningar nu med e-learning!
Det ställs höga krav för att förstå komplexa områden och för att kunna producera ett pedagogiskt, lättbegripligt utbildningsmaterial. Det är något vi är bra på. Vi har framgångsrikt producerat många medicinska utbildningar.
Nu har vi tagit ytterligare ett steg och utvecklat våra digitala, interaktiva och internetbaserade lösningar. Har ni en mindre säljstyrka och vill nå många kunder? Vi hjälper er att nå ut.

Under de senaste åren har vi framgångsrikt producerat ett 60-tal utbildningar på uppdrag av läkemedelsindustrin och vi är idag marknadsledande inom detta område.

Ekelund & Wik har lång erfarenhet av marknadsföring inom både medicinteknik och läkemedel - Rx och OTC. Vi har bakgrund från sjukvården, läkemedelsindustrin, medicinteknikbranschen och reklambranschen. Vi är den perfekta blandningen med förutsättningar att överträffa de förväntningar du har när det gäller marknadsföringen av dina produkter och är aldrig längre bort än ett telefonsamtal. Välkommen.