EatGood Sweden AB

EatGood ställer ut ugnen LightFry på SAN-konferens i "Läppstiftet", Göteborg

Nyhet   •   Okt 24, 2012 11:48 CEST

Under torsdag 25/10 kommer EatGood servera goda, krispiga och nyttiga pommes frites tillagade i ugnen LightFry till besökare under  SANs (Sjöfartens Arbetsmiljönämnd) konferens, vilken kommer hålla till i Göteborg Salen i "Läppstiftet", Göteborg, mellan 8.30-17.00.

Lägre brandrisk lockar de tekniska cheferna och bättre arbtesmiljö välkomnas av kökspersonal. Detta kan LightFry-ugnen erbjuda!

EatGood har huvudkontor i Borås och tillverkning av ugnar i Habo. Företagets vision är att människor ska kunna äta den mat de gillar utan att fara illa. Därför utvecklar man lösningar som gör ohälsosam mat mer hälsosam. Lösningar som inte kräver ändrat beteende hos konsumenten.

SAN (Sjöfartens Arbetsmiljönämnd) har som främsta syfte att bidra till att skapa en trygg och säker arbetsmiljö ombord. I samarbete mellan de fackliga organisationerna och arbetsgivarna verkar SAN för god sammanhållning, bra kommunikationsmöjligheter och ökad kunskap om risker och skydd i det dagliga arbetet.