Edsbyverken

Edsbyverken söker säljare

Nyhet   •   Nov 04, 2011 11:39 CET

Din primära uppgift blir att utbilda, supporta och stimulera våra återförsäljare i deras arbete med att sälja och marknadsföra Edsbyns produkter och varumärke. Det innebär nära, ibland dagliga kontakter med våra återförsäljare.

Utöver arbetet med att ansvara regionalt för dina återförsäljare ingår i tjänsten även ansvar för bearbetning av viktiga arkitekter, konsulter och projektledningsföretag inom Stockholm/Mälardalen.

Till din hjälp finns en kompetent organisation med en marknads- och produktutvecklingsavdelning som hjälper dig med utbildning, ritningar, offerter orderhantering och mycket annat som krävs i ditt dagliga arbete. Vårt kontor och utställning i Sickla blir din stationeringsort, där kommer du att arbeta tillsammans våra två övriga säljare på Stockholmsdistriktet.

Personliga egenskaper som att kunna bygga förtroende och skapa goda långsiktiga relationer är en viktig förutsättning för tjänsten. Du kommer att arbeta självständigt och har en stark drivkraft och initiativ förmåga. Erfarenhet av inredning av kontor och offentlig miljö ser vi som ett stort plus.

Vi ser gärna kvinnliga sökande då vi strävar efter en jämnare könsfördelning. Tjänsten kräver körkort. Vi förutsätter god datakompetens i Office paketet.

Har du frågor kring tjänsten maila eller ring:
Försäljningsschef Magnus Lignell
magnus.lignell@edsbyverken.se

Din ansökan vill vi ha senast: 2011-11-30

Skicka din ansökan till adressen:
AB Edsbyverken
Att. Personalchef Bengt Embretsen