BRF Konsult

Ekonomisk Förvaltning

Nyhet   •   Jan 12, 2010 23:04 CET

BRF Konsult erbjuder en av marknadens billigaste och effektivaste ekonomiska förvaltning. Denna tjänst är ett resultat av vår långa erfarenhet av vilket stöd en styrelse behöver för att kunna leda föreningen med ett mycket bra beslutsunderlag och god kontroll. Ett modernt IT-stöd via Internet ger Er den ekonomiska situationen inom bostadsrättsföreningen i realtid. Modern teknik gör att hanteringen av fakturorna underlättas med bl a elektronisk attestering via en säker hemsida.

Under många år har vi utvecklat en paketlösning som innebär ett helhetsåtagande i stödet till bostadsrättsföreningens styrelse. Lika bra eller i de flesta fall en bättre kvalité i förhållande till den lösning som föreningen har idag. Det spelar ingen roll var i landet som föreningen finns. En utpekat kontaktperson hjälper styrelsen med alla frågor runt den ekonomiska verksamheten i föreningen. Vi rör oss över hela landet och medverkar i styrelsearbetet i den utsträckning som behövs för att lösa vårt åtagande. Vårt årspris för denna tjänst är mycket konkurrenskraftig och vi anställer nu fler ekonomer för att kunna möta den ökade efterfrågan från föreningarna i landet.