Antrop

Elite Hotels valde Antrop för förstudie om digital närvaro

Nyhet   •   Jun 05, 2013 10:50 CEST

Elite Hotels inledde under våren sin hittills största digitala satsning med en förstudie och valde Antrop som leverantör för uppdraget. Förstudien omfattade effektkartläggning, segmenteringsarbete, målgruppsanalys med djupintervjuer och en trend- och omvärldsanalys.

Syftet är att skapa ett personligt möte även online och utnyttja digitala möjligheter för att ytterligare förbättra kundupplevelse, service och köpflöde. Resultatet av förstudien kommer att vägleda hur Elite Hotels framtida digitala tjänster skall utformas.

-Vi är stolta och glada över förtroendet och ser fram emot ett spännande arbete med ett välkänt varumärke. Det är häftigt när ett företag kan kombinera tradition och klassiska värden med att leverera service och tjänster i en modern paketering. Genom att förstå sin omvärld och kunden, kan företag anpassa sitt erbjudande, vara relevanta och tillgängliga där kunderna önskar, något som bygger lojalitet och långsiktig lönsamhet, säger Katarina Jansson, kundansvarig och projektledare på Antrop. - Elite Hotels har också en väldigt tydlig och spännande tjänst med många kontaktytor, där det finns många möjliga möten mellan det fysiska och det digitala. För oss som jobbar med tjänstedesign och kundupplevelsen är det något av en drömtjänst.

Vill du veta mer om projektet eller Antrops tjänster? Kontakta Katarina Jansson på 0721-811853