Elvagruppen AB

Elva expanderar i Linköping

Nyhet   •   Jul 22, 2013 16:20 CEST

Vi vill bli fler i laget och satsar nu främst på en ökad tillväxt i Östergötland. Vi kallar oss "elva" för att vi tycker att det på ett enkelt sätt kommunicerar laganda. Även om vi hämtat inspiration från sportens värld så är IT vår arena. Liknelsen med sporten är att vi ständigt söker spelare som passar i vårt lagbygge, som gör oss starkare och rustade för att ta oss an allt större utmaningar. Kort sagt, vi är övertygade om att IT när det är som bäst är en lagsport. Elva är Premier Business Partner till Red Hat och Sveriges största återförsäljare av applikationsservern JBoss samt operativsystemet Red Hat Linux. Mer information på www.elva.se

Just nu söker vi personer med erfarenhet inom följande område:

• Seniora utvecklare för utveckling inom Java EE och Open Source. Grunden är Java, men vi ser gärna att du har erfarenhet eller en vilja att utvecklas inom JBoss produktportfölj. Vi kräver minst 4-5 års erfarenhet av utveckling i Java-miljö.
  • Systemtekniker inom Linux och Unix, med minst 4-5 års praktisk erfarenhet. Vi ser att du har en vilja att utvecklas inom Red Hat Linux och deras cloud paketeringar, bl.a. via utbildningar och certifieringar.

Din profil

- Har högskoleutbildning, alternativt har du införskaffat motsvarande kunskaper och kompetenser från arbetslivet.

- Du har minst 4-5 års arbetslivserfarenhet av Java eller Linux/Unix.

- Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom IT-konsulting

- Du har en god samarbetsförmåga är strukturerad och gillar utmaningar

Din ansökan

Vänligen skicka din ansökan och CV så snart som möjligt til nymedarbetare@elva.se då urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.

Varmt välkommen att ansöka om att bli en del av vårt lag.