Pixartprinting

En av Europas främsta tryckeri för produkter med skräddarsydd design

Nyhet   •   Maj 27, 2014 13:24 CEST

Pixartprinting har många olika displayer där du själv kan bestämma design och format. Du kan välja bland mässdisplayer, POS-displayer, rollup-displayer, bannerställ, bordsdisplayer och fjäderflaggor. Oavsett om du är en privatperson eller en företagare så är vi säkra på att vi kan förse dig med dina displaybehov.

Om ditt företag behöver annonsera på ett uppmärksammat sätt för att förbättra varumärket så kan vi trycka de mest högkvalitativa displayerna i Europa. Du kanske vill köpa in ett par displayer att sälja vidare eller använda dem i skolor. Du kan enkelt ladda upp din grafiska fil och se hur displayen kommer att se ut från beställningsformuläret.

Om du skapa egna tryck på textilier så tillhandahåller vi flaggtryck, väsktryck, canvastryck och t-shirttryck.  Du kan givetvis skräddarsy dessa efter behov. Våra textilprodukter är av finaste material och gjorda på 100% bomull för t-shirtar och miljövänliga väsktryck. Onlineformuläret hjälper till med instruktionsmanual om hur du optimalt skapar en grafisk fil. Om du behöver ytterligare hjälp med den grafiska filen så är vi alltid beredda att hjälpa till att granska filen mot en liten extrasumma.

För att försäkra dig om att du får det du betalar för så har vi mängder med skräddarsydda funktioner redan färdiga för ditt skapande av t-shirtar, väsktryck och canvastryck. Beställningsformuläret uppdateras i realtid när du gör en ändring så att du alltid har full koll på priset för att hålla dig inom budgeten. Du kan när som helst höra av dig via e-post eller ringa för mer information. Alla beställda produkter kan spåras och följas direkt från ditt Pixartprintingkonto.

Vi har även mängder av olika inredningsprodukter som kan vara av intresse för att fixa till kontoret på jobbet eller ditt hem. Du kan alltid få inspiration från vår produktkatalog som vi kan skicka hem till. Du kan givetvis se allt vi erbjuder på hemsidan. Vi använder alltid de senaste miljövänliga tryckteknikerna med bästa kvaliteten.