e-conomic

Erbjudande till e-conomics kunder under Februari 2010

Nyhet   •   Jan 30, 2010 17:53 CET

Vår partner Bluegarden erbjuder ett komplett webbaserat e-löneprogram särskilt utvecklat för svenska småföretag. Tillsammans har vi tagit fram ett riktigt bra erbjudande där ni får tillgång till Bluegarden Lön utan att betala startavgiften och kostnaden för första löneutbetalningen.

Med Bluegarden Lön sker insamling av underlag, löneberäkning, utbetalning och lönebesked i ett överskådligt och enkelt gränssnitt. Allt sker över Internet och Bluegarden tar hand om backuper och uppgraderingar. Lönehanteringen sker automatiserat och tillrättalagt för att du skall slippa onödig administration eller hålla dig uppdaterad med rådande lagar och avtal. Bluegarden Lön är precis som bokföringsprogrammet e-conomic helt webbaserat och systemen är integrerade så att du med en knapptryckning flyttar bokföringsunderlaget från lönesystemet till e-conomic.

Erbjudande till dig som kund hos e-conomic
Om du beställer Bluegarden Lön mellan 2010-02-01 och 2010-02-28 behöver du inte betala startavgiften (395 SEK) och den första löneutbetalningen är kostnadsfri.

Läs mer och gör din beställning på www.bluegarden.se/economic. Ange kampanjkod ”e-conomic” vid din beställning.