Experience Transylvania

Februari på Draculas Slott: konferens eller romantik

Nyhet   •   Nov 06, 2019 16:33 CET

Om ni är 15 personer eller fler som reser tillsammans eller om ni vill ta med alla medarbetare på kick-off, så har Experience Transylvania ett bra erbjudande för februari 2020. Det kan vara kick-off med firman eller Alla-hjärtans-dag helg för flera par som vill åka tillsammans.

Om man vill konferera på ett unikt ställe, någonstans där man kan ha det trevligt, mysigt och bekvämt samtidigt som man får reda på den historiska sanningen bakom förskräckliga legender och myter om vampyrer, så är Draculas Slott verkligen rätt val. Här anordnar vi spännande kick-off aktiviteter som mysteriejakt på slottets naturliga labyrint, mousserande vinprovning på kungligt sätt, provning av ost lagrad i tallbark, spa-stunder på Europas största thermal vattenanläggning nära Bukarest.

Programmet kan anpassas till antingen konferens eller kick-pff eller vänresa eller varför inte en "Alla hjärtans dag"-resa med flera par som vill åka tillsammans.

Cirkapriset ligger på 7500 kr/pers i dubbelrum, beroende på gruppens storlek samt flygprisernas dynamik.

I resepaketet ingår följande:

• boende 3 nätter på 3*/4* hotell
  • direktflyg Stockholm-Bukarest t/r, ekonomibiljett, enbart kabinväska på 10 kg + liten ryggsäck/väska ingår
  • 3 frukostbuffé, 3 luncher (2 rätter + vatten), 3 middagar (2 eller 3 rätter + vatten + 1 glas vin/öl/läsk)
  • 1 välkomstdrink på hotellet första kvällen
  • entré till Bran Draculas Slott, inkl mysteriejakt med er guide, och
    upplevelse genom tidstunneln
  • moussernade vinprovning i Karpaterna
  • entré till Therme Spa, inklusive badrock & handduk/escape-room
  • transport med buss

Våra engagerade reseproducenter Gloria Andersson och Nora Vintila tar gärna emot förfrågan på info©transylvania.se. Välkomna till Transsylvanien!