film2home

film2home utökar med gratistjänsten film2home Free (Beta)

Nyhet  •  2010-06-23 11:59 CEST

Nu lanserar film2home sin gratistjänst film2home Free, i de fyra nordiska länderna. I startfasen är film2home Free en Betaversion där testanvändare får möjlighet att påverka utvecklingen av tjänsten. De personer som önskar att bli betaanvändare ansöker om detta på film2home.com.

Under en längre period har film2home arbetat med att skapa en enkel och bra lösning för ett legalt gratisalternativ av reklamfinansierad filmvisning. Nu tar film2home steget längre och låter testanvändare få möjlighet att tycka till och utveckla film2home Free innan tjänsten går ut ur Beta-fasen.

film2home Free erbjuder redan idag film från ett flertal leverantörer, och utbudet kommer kontinuerligt att utökas med titlar inom alla genres. Vi kommer att ta till oss synpunkter och kommentarer från testanvändare, som löpande kommer att användas i utvecklingen av tjänsten – allt för att skapa framtidens bästa digitala filmtjänst.

För mer information var vänlig kontakta:Josefine Persson, affärsområdesansvarig på film2home, 0702-69 54 37, josefine.persson@bonver.com

Om film2home: film2home är nordens första och största tjänst för laglig nedladdning och streaming av film. film2home ger användare möjligheten att välja mellan fler än 3000 filmer direkt via internet. film2home finns idag i Sverige, Norge, Finland och Danmark och erbjuder film från alla världens stora filmbolag såsom Disney, Warner, Universal, Sony, Paramount, Nordisk Film, SF och många, många fler. Läs mer på www.film2home.se

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom