TrueSec AB

Filmer om Windows Server 2012 och Windows 8 - för regniga sommardagar

Nyhet   •   Jun 18, 2013 12:53 CEST

Förutspår du många regniga sommardagar eller ligger du helst under parasollet på semestern? TrueSec:s experter Mikael Nyström och Johan Persson har i samarbete med Microsoft producerat ett antal utbildande kortfilmer inom Windows Server 2012, System Center 2012, Windows 8 och Microsofts övriga onlinetjänster. För dig som har några minuter över i sommar.

I samarbete med Microsoft har Mikael Nyström och Johan Persson, båda konsulter på TrueSec, spelat in en kortfilmsserie med studiematerial inom Windows Server 2012, System Center 2012, Windows 8 och alla Microsofts onlinetjänster bland annat.

Mikael Nyström, är din personliga guide i en del av serien bestående av 17 olika kortfilmer delar, som alla rör installation och konfiguration av utvalda funktioner i Windows Server 2012, System Center 2012, Windows 8 och Microsofts Onlinetjänster för medelstora och stora bolag.

Johan Perssons filmer är skapade för konsulter och företag inom SMB-segmentet. Även dessa med fokus på installation och konfiguration av utvalda funktioner i Windows Server 2012, System Center 2012, Windows 8 och Microsofts Onlinetjänster, men för små och mellanstora företag.

Filmserie med Mikael Nyström - Windows Server 2012, System Center och Windows 8

Filmserie med Johan Persson - Server 2012, Windows 8 och MS onlinetjänster

Se samtliga videos som TrueSec:s experter har producerat: