Fitnessgalan AB

Fitnessgalan – Det Fullständiga Programmet!

Nyhet   •   Maj 05, 2014 12:14 CEST

Nu är det fem dagar kvar till årets viktigaste händelse i fitnessbranschen. Fitnessgalan, med tillhörande fitnessmässan och hälsomässan, öppnar portarna denna fredag. Nu är det fullständiga programmet med tävlingar, föreläsningar, och workshops publicerat.

Upptakten till Fitnessgalan har varit spännande. I takt med att allt fler branschledande företag anslutit sig till händelserna på fitnessmässan och hälsomässan i Globen har medias stora intresse växt i omfång. När man läser det fullständiga programmet med tävlingar, föreläsningar, workshops och aktiviteter blir det uppenbart varför intresset är enormt. Programmet är fullspäckat.

Nordic Grand Prix, som är en stor tävling inom fitness och bodybuilding, tar plats vid sidan om SM i Hinderbana och tillsammans med Nordiska Mästerskapen i Pole Dance är tävlingarna inte bara enorma i dess respektive omfattning. Det är också inbördes relevant för populära sporters framfart på den kommersiella arenan. Samtidigt har besökare mer än lika spännande tävlingar inom fitnessportens intressanta grenar att se fram emot. Utbudet är minst sagt variationsrikt.

När det kommer till föreläsningar besöks Fitnessgalan av några av branschens mest eftertraktade och erfarna talare. Mental träning, självförsvar för kvinnor, sportdryckernas relevans, motivation och målsättning, hur du skapar din egen verklighet, hur man lyckas inom fitness plus mycket mer står i fokus när Fitnessgalan bjuder in profiler från hela världen till eventet otaliga föreläsningar.

Lägg därtill montrar, workshops, mässerbjudanden och tävlingar från Fitnessgalans utställare. Utställarna på Fitnessgalan är branschledande och får här möjlighet att visa upp sina senaste produkter för en intresserad målgrupp. Som besökare får du möjlighet att prova på det senaste inom träning, fitness och hälsa, när utställarna presenterar produkter och tjänster på mässgolven.

Det fullständiga programmet för Fitnessgalan finns på Fitnessgalans hemsida. Det finns fortfarande möjlighet att boka biljetter via Ticnet. Både till fitnessmässan och hälsomässan och specifika händelser på Fitnessgalan. En bransch i konstant utveckling, med ledande företag och celebra personligheter, har sett fram mot att göra eventet till verklighet. Nu på fredag är det dags.