Goodpoint AB

Förändringarna i ISO 9001:2015 och ISO 14001:2015 - favorit i repris

Nyhet   •   Aug 06, 2015 10:07 CEST

Välkomna till ett utvidgat frukostseminarium som presenterar de föreslagna förändringarna i den nya utgåvan av ISO 9001 och ISO 14001 och vilka utmaningar den nya standarden har att hantera för att bli ett ännu bättre verktyg i arbetet mot en hållbar utveckling.

Eftersom det fanns ett mycket stort intresse för det seminarium på samma tema vi höll i juni, så har vi planerat ännu ett tillfälle den 26 augusti.

Än en gång leds seminariet av två av Sveriges mest erfarna konsulter inom kvalitets- och miljöledningssystem, Caroline Rosenberg och Bengt Fransson.

Caroline är seniorkonsult på Goodpoint och tillhör pionjärerna i Sverige inom certifiering mot både ISO 9001 och ISO 14001. Hon har tidigare varit miljö- och kvalitetschef inom Samhall.

Bengt har lång erfarenhet av att tillämpa kvalitets- och miljöledningsstandarderna dels genom 10 års arbete som tredjepartsrevisor av kvalitets- och miljöledningssystem och dels med mer än 10 års erfarenhet som seniorkonsult inom Goodpoint med att införa ledningssystem inom både förvaltningar och bolag. Caroline och Bengt deltar aktivt i utvecklingen av de nya standarderna inom SIS tekniska kommittéer.

Varmt välkomna! Anmälan görs på vår hemsida.