Grenfeldt GFD

Företagsevent & konferens

Nyhet   •   Feb 14, 2011 16:49 CET

Eventosaurus är en eventbyrå som GFD assisterar med digital marknadsföring, annonsering och sökmotoroptimering. Som en relativ nykomling i eventbranschen gasar man hårt under 2011 för att ta marknadsandelar och knyta till sig värdefulla kunder.

Sedan några månader tillbaka erbjuder Eventosaurus inte bara sina många kunder möjligheten att boka in event som exempelvis kick off, sommarfest & företagsevent utan även en mycket smidigt och populär konferensfunktion.

Konferensdelen, som är ett av eventbyråns snabbast växande affärsområden, är mycket populär. Där kan kunderna snabbt och enkelt göra förfrågningar och intresseanmälningar. De binds inte till något, utan blir kontaktade av en representant som gör en grundlig behovsanalys. Därefter kan man boka konferensanläggning genom Eventosaurus, och därmed säkra en problemfri konferens.

Framtiden utlovar många spännande nyheter, produkter och erbjudanden från den här unga och hungriga eventbyrån, som går från klarhet till klarhet. Med GFDs hjälp tas också ett helhetsgrepp kring det digitala området, något som tidigare varit mycket fragmenterat. Företagets duktiga och trevliga medarbetare borgar också för en mycket hög kundnöjdhet, och GFD är stolt över att kunna samarbeta med en så driven, ambitiös och kundvårdande eventbyrå.