Seniordeal

Företagspresentation

Nyhet   •   Dec 08, 2015 12:00 CET

I och med ett kraftigt stigande medlemsantal, stora förändringar i kommunikationen med medlemmar och förändringar på kontoret har vi på Seniordeal passat på att uppdatera vår företagspresentation. Materialet visas i samband med möte mellan företag som är en potentiell samarbetspartner och Seniordeals företagskontakt.

I kontakten med potentiella samarbetspartners visar Seniordeal upp en presentation av företaget och vad ett samarbete med oss innebär. Eftersom det har skett en rad förändringar i arbetsrutiner och kommunikation med både partners och medlemmar och i och med att företaget växt har vi satt ihop en ny presentation som bättre speglar Seniordeal idag. Presentationen är snyggare, snäppet vassare och har ett tydligt upplägg som förklarar fördelarna med att samarbete med oss på Seniordeal.

Är du intresserad av att se vår nya presentation? Att nyttja vår expertis och erbjuda rabatter till landets seniorer? Hör av dig till oss på kontoret genom att höra av dig till en av våra företagskontakter så bokar vi in ett möte.