LabCenter Sverige AB

Första svenska utbildaren i PowerShell 4.0

Nyhet   •   Jun 11, 2013 12:05 CEST

Som första svenska utbildningspartner lanserar LabCenter labbar inom PowerShell 4.0. Med experterna Niklas Goude och Thomas Lee i spetsen levereras fyra uppdaterade labbar med start under hösten 2013.

Nu erbjuder LabCenter som första svenska utbildningspartner till Microsoft en uppsättning nya hands-on-labbar inom PowerShell version 4.0 och då mot Windows Server 2012 R2. Experterna Niklas Goude och Thomas Lee har utvecklat fyra nya labbar som kommer att gå av stapeln med start under hösten 2013.

Kom igång med PowerShell V4
PowerShell 4.0 Fundaments – The Basics
PowerShell 4.0 MasterClass – Advanced Training
Windows PowerShell V4 Geekweek

Samtliga labbar inom PowerShell 4.0 finns här.

Om LabCenter

LabCenter är en oberoende mötesplats för oss som arbetar professionellt med avancerad IT.

LabCenter är pusselbiten som för ihop experter, teknikleverantörer, svenska företag och organisationer på en neutral plats där IT-proffs och utvecklare får möjlighet att utvärdera och labba med den senaste tekniken.

Vi håller IT-utbildningar och kurser inom Säkerhet, Infrastruktur och Utveckling under ett unikt format där hands-on-labbande sätts i fokus. Vi umgås som i en community i verkligheten där vi utvecklas tillsammans och skapar morgondagens lösningar.

Vi har samlat sveriges utbildningselit under ett och samma tak, några av Sveriges främsta experter inom IT-säkerhet, IT-infrastruktur och Utveckling. Vilka möjligheter LabCenter innebär för din utveckling och hur du kan bli en del av och bidra till utvecklingen av LabCenter ska bli spännande att se!

IT-utbildningar och kurser i unikt labbformat för IT-proffs och tekniker