Fourstream® AB

Fourstream®´s mobila hemsidor röner stor uppmärksamhet!

Nyhet   •   Dec 04, 2009 11:29 CET

Fourstream® har sedan 2004 levererat marknadsledande virtuella mässor och showrooms till större internationellt verksamma bolag som exempelvis Skanska, SKF, Atlet m.fl. - se några exempel nedan:

www.fourstream.com/skanska
www.fourstream.com/skf
www.atlet.com/virtual

Mobila tjänster spås bli vinnare både globalt och på den svenska marknaden.

Tack vare vår egenutvecklade fourstream® mobile platform som färdigställdes under hösten kan vi nu, utöver ovan, erbjuda marknadsledande produktion/design av mobill hemsida, konsultation inom mobil distribution (SMS), mobil sökmotor, mobila portaler och konsultation inom området SEO (Sökordsoptimering, Goggle etc) - områden som spås växa lavinartat framöver!

"Vi ser med spänning på framtiden då intresset för mobila webbplatser är enormt och eftersom vi utvecklat en egen plattform kan vi erbjuda våra kunder en fantastisk slutprodukt med låg investeringströskel, snabb leveranstid och högt kundupplevt värde i slutändan" säger Martin Strempel, VD på Fourstream®

Sedan september 2009 har fourstream® representation i Skåne, Göteborg och London och vår avsikt är att snabbt utöka försäljningen till flera marknader. Just nu har vi flera större utvecklingsprojekt som lanseras under första kvartalet 2010 med intressanta kunder som eBay/bilannonser.se, Skanska, Radisson Blu, Sportlife, Lokalguiden m.fl.

Titta gärna på våra lösningar via din mobil på: http://m.fourstream.com eller besök vår hemsida: www.fourstream.com. Besök även vår Wipzy, vår mobila sökmotor: http://m.wipzy.com