Inis Sweden

Framtidens porttelefoni klar för leverans

Nyhet   •   Feb 04, 2013 09:38 CET

Inis nya generation av porttelefonen Inis TouchCom är klar för leverans. Första serien är tillverkad och i början av mars vi de första beställningarna av den senaste modellen. Nya spännande kunder som Norrporten i Köpenhamn samt Karolinska Institutet är exempel på kunder som bestämt sig för att satsa på ny teknik och bättre porttelefoni.

Inis TouchCom är en pekskärmsporttelefon som på ett mycket snyggt sätt fälls in i väggen. På skärmen finner du logotyper eller namn. Du klickar på rätt logo eller namn för att komma vidare till rätt person att besöka. Systemet ringer sedan upp din besöksmottagare på mobilen och ni kan tala med gästen genom systemet eller välja att öppna dörren på distans.

Vi ser en mycket stor marknad och efterfrågan för framtidens porttelefon Inis TouchCom.

Inte bara för att den är så snygg, även för att administrationen minskar för fastighetsägare. Inga fler fula skyltar med namnlistor för att komma rätt, allt administreras via nätet istället i stället för med skruvmejsel av fastighetsskötare.