Pralinhuset

Fruktiga

Nyhet   •   Feb 28, 2011 11:26 CET

Chokladkakorna

Chokladen är i vit choklad med tre olika fruktsmaker, och får sin vackra färg från naturliga färgämnen. Chokladkakorna kommer i 100 till 150 gram och kostar 45 kronor. Tillverkningen sker i Stockholm i Pralinhusets egna fabrik. Chokladkakorna kommer dessutom med blandade nötter och jordgubbschokladen finns även med chili och havssalt.

Förslag

Pralinhuset har ofta fått förslag till nya varor och har alltid testat sig fram till nya varor som kunder kunnat gilla. Många chokladkakor, som till exempel: Mörk choklad med havsalt och Ljus choklad med Kardemumma och Kanel, är chokladkakor som kunder frågat efter och rekommenderat som en vara till vår butik. Om det finns en chokladkaka eller tryffel som du vill testa och smaka, föreslå den bara och se om den kommer till butiken.

Hemsidan

Snart kommer du även kunna beställa de nya chokladkakorna från hemsidan. Då kommer alla i hela Sverige kunna njuta av de goda nyheterna.