Grenfeldt GFD

GFD lanseras idag

Nyhet   •   Okt 06, 2010 10:09 CEST

GFD är ett företag med huvudfokus på content providing. Begreppet är inte helt lätt att översätta rakt av, men innebär generellt tillhandahållande av (skriftligt) innehåll.

Texterna som skrivs håller hög kvalitet och kompetens finns inom bloggnade, copywriting, nyhetsbrev och många andra områden. GFD kan även bygga hela webbsajter och optimera ett företags närvaro på Internet och i sociala medier.

Allt innehåll som skapas är naturligtvis helt unikt och bygger på gedigen research. Och eftersom texterna är tänkte att publiceras i digital form erbjuder GFD också sökmotoroptimering. Sökmotoroptimering innebär att man optimerar en sajt så att den syns så högt upp i sökmotorernas resultatlistor som möjligt på relevanta sökningar.

Förutom content providing och sökmotortjänster erbjuder GFD konsultation inom affärsplanering, digital marknadsföring och e-handel för företagare som ligger i startgroparna eller är påväg att ta klivet ut på nätet.

E-marknadsföring och e-handel skiljer sig från traditionell marknadsföring och affärsverksamhet. Ofta kan det vara svårt att som företagsägare se varför, och framför allt hur, man ska kunna forma och kontrollera sin närvaro på nätet. Då håller man sig gärna till de traditionella metoder man vet redan fungerar, när sanningen är att man kanske missar en stor del av marknaden genom att inte kommunicera med kunderna där de befinner sig!

GFD hjälper företag med en anpassad strategi för digital närvaro, men har hela tiden ökad försäljning i fokus eftersom det i slutändan är den som visar ifall en strategi är framgångsrik eller inte.

Vill du kontakta GFD? Gör det här.