Runda Upp

Give Joy Today!

Nyhet   •   Dec 10, 2013 17:34 CET

Give Joy Today!

Lördagen den 14 december manifesterar The Body Shop sitt samarbete med Svenska FN-Förbundet genom att låta sina kunder Runda Upp sina köp under den så kallade ”Give Joy Today” till förmån för projektet Flicka. Det blir en hel dag då kunder och personal kan satsa allt på att få in så mycket pengar som det går, dessutom får alla som rundar upp sitt köp en liten julgåva.

Projekt Flicka arbetar för att stoppa barnäktenskap och könsstympning i Etiopien. ”Give Joy Today” är en ytterligare insats från The Body Shops håll för att stötta Svenska FN-förbundet och deras projekt Flicka då företaget sedan 30 oktober och fram till 31 december. Dessutom skänker man 10 kr för varje såld Hand Cream och Lip Dome ur julkollektionerna Vanilla Bliss, Cranberry Joy och Ginger Sparkle.

Läs mer här: