Goodpoint AB

Goodpoint utbildningssatsar 2016

Nyhet   •   Jan 20, 2016 09:20 CET

Goodpoint kommer att fortsätta satsa på utbildningar tillsammans med Miljörapporten under 2016. Nästa utbildningstillfälle är inom nya ISO 14001:2015 och 9001:2015. För att läsa mer om utbildningen,se här.

Stor utbildningssatsning med Mentor Communication

Nytt för i år är att Goodpoint kommer att göra en stor utbildningssatsning tillsammans med Mentor Communication. Mentor Communication har idag flertalet kända varumärken och tidningar och når ut till en halv miljon beslutsfattare varje månad. Tillsammans med Mentor kommer Goodpoint att genomföra en rad utbildningar inom området hållbart företagande. Utbildningarna kommer att hållas i flera städer runt om i Sverige såsom Malmö, Göteborg, Västerås, Sundsvall, Stockholm m.fl.

Urval av kurser vi kommer att erbjuda under våren:
• Så arbetar du med nya ISO 9001 och 14001
• Lär dig hållbarhetsredovisa enligt GRI G4
• Ledningssystem för kvalitet, miljö och arbetsmiljö
• Hållbar leverantörskedja
• Kemikaliekontroll och lagstiftning

För att läsa mer om innehåll på våra utbildningar och hur du anmäler dig,se här.

Företagsanpassade utbildningar
Självklart genomför vi även företagsanpassade utbildningar på plats. Vi märker ett ökat intresse för dessa och under våren är flertal av våra konsulter bokade för genomförande av halv- och heldagsutbildningar inom hållbarhetsområdet.

För mer information om Goodpoints utbildningar. Kontakta utbildningsansvarig

Jannike Ludvigsson, 08 789 04 23 eller jannike.ludvigsson@goodpoint.se