Green Plank AB

Green Plank® lågt underhåll SmartCap™ komposittrall med hdpe överdrag (T&G)

Nyhet   •   Feb 24, 2016 13:29 CET

SmartCap™ trallbrädor i träkomposit med not och spont (massiv) 140 x 23 x 3550mm

Green Plank® innovativa (patentsökta) SmartCap™ trallbrädor i komposit är revolutionerande. SmartCap™ komposittrall med ett överdrag av polymerplast skapar en motståndskraftig yta som står emot fläckar, färgblekning och mögelangrepp

SmartCap™ systemet innebär att trallbrädor enkelt monteras genom att brädorna förs ihop (sammankopplas) tack vare en tunga och spont design. Det skyddande överdraget av polymerplast har en mönstrad yta för vackert utseende och ökad halksäkerhet. SmartCap™ serien finns i de populära färgerna brun och grå. Trallbrädorna behåller sitt utseende och förgyller din utomhusmiljö under många år framöver, detta utan att någonsin behöva oljas eller målas. Skönheten går utöver dess utseende:

• Ultra lågt underhåll – Beprövad prestanda med resistens mot fläckar och garanti för färgbeständighet
  • Inga clips – Du behöver inte några clips för att installera Green Plank®'s SmartCap™ på grund av unik nyskapande design med not och spont (patent pending).
  • Enhetlighet – Vår komposittrall ger mycket jämna och släta ytor.
  • Super enkel montering – Installation av våra trallbrädor i SmartCap™- serien utförs väldigt enkelt.
  • Förborrade hål – SmartCap™ trallbrädor anländer med förborrade hål så att du snabbt och enkelt säkrar materialet på plats utan risk för förskjutning eller rörelse.