LabCenter Sverige AB

Heldagsevent för företag verksamma inom Small Medium Business(SMB)-segmentet

Nyhet   •   Okt 23, 2012 17:25 CEST

Är Small Medium Business-marknaden död? Vad ersätter Small Business Server? Är det Molnet som gäller? Hur ser framtidens road map ut, egentligen?

MVP Mikael Nyström

och MCT Johan Persson tar sig an de stora, svåra frågorna under en fullspäckad heldag och går igenom en mängd nyttiga aspekter för dig som är aktiv inom SMB-segmentet. Genom att presentera möjliga lösningar och alternativ, hur du kan förändra din affärsmodell, passande moln-lösningar, anslutningar till Azure för utbyggnader etc., skapas en helhetsförståelse för SMB-marknadens framtid!

Tillsammans stakar experterna ut SMB-marknadens framtida road map och bistår med all sin samlade erfarenhet och kunskap för att hjälpa företag verksamma inom SMB-segmentet.

INFORMATION OM "SMB SUMMIT 2012"

När?         Fredag 14 december kl. 09:00-17:00

Var?         LabCenter, Oxtorgsgränd 2, Stockholm

Pris?        1 595 sek/pers

Anmälan: www.smbsummit.se

OM LABCENTER

LabCenter är en oberoende mötesplats för oss som arbetar professionellt med avancerad IT.

LabCenter är pusselbiten som för ihop experter, teknikleverantörer, svenska företag och organisationer på en neutral plats där IT-proffs och utvecklare får möjlighet att utvärdera och labba med den senaste tekniken. Här hålls IT-utbildningar och kurser inom Säkerhet, Infrastruktur och Utveckling under ett unikt format där hands-on-labbande sätts i fokus. Vi umgås som i en community i verkligheten där vi utvecklas tillsammans och skapar morgondagens lösningar.

Vilka möjligheter LabCenter innebär för din utveckling och hur du kan bli en del av och bidra till utvecklingen av LabCenter ska bli spännande att se.