Mobizoft AB

Imega Television och Mobizoft livesänder Toppmöte 2011 i Gällivare via Webb-TV och Mobil-TV

Nyhet   •   Nov 21, 2011 09:00 CET

Den 24-25 november samlas investerare, inspiratörer, politiker och näringslivspersonligheter till Toppmöte 2011 på Dundret i Gällivare. Toppmöte 2011 är en konferens som bland annat behandlar spännande och expansiva områden som turistnäringen, rymdindustrin och gruvnäringen.

Imega Television har fått förtroendet som TV-producent och Mobizoft levererar de direktsända Webb-TV och Mobil-TV tjänsterna som innebär att man kan följa konferensen via webben, smarta telefoner och surfplattor.

Läs mer om Toppmöte 2011 på www.toppmöte.nu.

Vill du veta mer, kontakta:
Mobizoft AB

Anders Hardebring, Försäljningschef

Mobil: 070-591 06 14, email: anders.hardebring@mobizoft.com

Imega Television AB
Mats Hillblom, Producent
Telefon: 070-591 00 39, email: mats@imega.se

Om Mobizoft AB
Mobizoft är en leverantör av molnbaserade tjänster inom Webb-TV och Mobil-TV. Mobizoft's kunder finns inom landsting, kommuner, företag, aktörer inom digital kommunikation och marknadsföring samt TV-produktionsbolag. Läs mer på www.mobizoft.com

Om Imega Television
Imega Television är ett TV-produktionsbolag som är beläget i Sveriges gruvcentrum, Malmfälten. De flesta produktioner är inom beställningsfilm, primärt företagspresentationer, utbildningsfilm och reportage. Imega tar ansvar hela vägen från manus till färdig produktion. Imega har genom åren producerat ca 700 inslag för TV4, nyheterna, sporten och Kalla Fakta. Läs mer på www.imega.se