Eco By Sweden AB - En hållbar utveckling & Ekodesign

Innovativa LED-armaturer för industrier och anläggningar

Nyhet   •   Jan 12, 2017 07:36 CET

LED-armaturer för parkeringsgarage, industrilokaler och större anläggningar

Våra LED-armaturer är helt nya och tidigare osedda på belysningsmarknaden. Ersätter vanliga lysrör med kvicksilver och hög energiförbrukning. Med LED-rör sänker du dina belysningskostnader avsevärt och samtidigt är du inte längre en energibov. Samtliga våra LED-armaturer är tillverkade i robust aluminium6063 och Polykarbonatplast och lång livslängd vilket gör LED-armaturerna till herre på täppan i belysningsbranschen. Uppgradera garagebelysningen eller belysningen i organisationen med energieffektiv och intelligent LED-belysning med sensorer och dimfunktion. När ingen är i närheten så reduceras belysningen till 10 procent för att direkt när någon kommer i dess närhet lysas upp med full styrka. På så sätt håller belysningen väsentligt längre och står inte på i onödan.

Inom industrier och större anläggningar krävs mer kvalitativ belysning som tål stötar och vibrationer och även kraftigare skakningar. Våra LED-armaturer tål hård användning och viss vandalism. Genom sensorstyrning så tänds och släcks LED-armaturerna när man kommer inom den inställda radien och på så sätt kan de utlovade 50.000 timmarna fördubblas för rörens lystid.