TrueSec AB

Inte hunnit med utbildning under våren?

Nyhet   •   Jun 19, 2013 13:33 CEST

Nyheter i Windows 8.1, Windows Server 2012 R2 och System Center 2012 R2 till private cloud och Microsofts alla onlinetjänster, alla är områden där utvecklingen går frammåt. Mikael Nyström, konsult på TrueSec, och Tommy Clarke, konsult på systerbolaget UCaware, håller sommarworkshops på Microsoft under juli och augusti för att du ska hinna lära dig alla nya funktioner och know-hows.

I juli och augusti är det dags för Microsofts årliga sommarkollo. Kostnadsfria seminarier för partner och företagskunder där du kan ta del av nyheter, teknik och information som rör de senaste produkterna och nyheterna.

TrueSec:s expert Mikael Nyström håller tekniska workshops inom bland annat deployment, private cloud, nyheterna i Windows 8.1, Windows Server 2012 R2 och System Center 2012 R2.

Tommy Clarke, konsult på TrueSec:s systerbolag UCaware, håller även i flera sessioner inom Unified Communications som Office 365 och Lync Server 2013.

Turnén startar i början av juli och pågår till augusti och landar i de tre storstäderna Göteborg, Helsingborg och Stockholm.

Se Mikael seminarier här!

Se Tommys seminarier här!