Interimum AB - Utbildningar och konsulttjänster inom HR

Intervju med Irja Hökås utbildare i LedarStegen

Nyhet   •   Nov 29, 2016 13:45 CET

Hej Irja!

Varför tycker du det är viktigt att gå en ledarskapsutbildning?Det uppstår situationer i ditt ledarskap som känns svårlösta för stunden, som gör att du grubblar, blir osäker eller till och med rubbar din privata situation (sömn till exempel). Vår ledarskapsutbildning ger dig värdefulla insikter – en kompass för din egen värdegrund samt mängder av bra verktyg att kunna använda i vardagen.

Varför har du valt att arbeta som utbildare i LedarStegen?Jag har arbetat som ledare i 30 år och de första 20 åren önskar jag att hade de insikter och verktyg som LedarStegen kan ge. Jag vill helt enkelt dela med mig av egna erfarenheter kombinerat med en metod som täcker alla delar i ditt ledarskap, både teoretiskt och praktiskt.

Hur upplever du att ledarskapsprogrammet LedarStegen skiljer sig ifrån andra program på marknaden?Vi ger dig insikter och verktyg som du kan använda i din vardag. Vi coachar mellan teoripassen, vilket kräver ditt fulla engagemang och utmanar dig som ledare. Begreppet ”tuff omsorg” kommer du som deltagare att känna igen och lära dig att tillämpa.