Arne Olafsson

IQS EnergiKomfort AB ansöker om borrtillstånd för ännu en privat fastighetsägare i centrala Stockholm

Nyhet   •   Aug 18, 2015 14:51 CEST

IQS Energi Komfort AB ansöker om borrtillstånd för ännu en privat fastighetsägare i Stockholm. Intresset för bergvärme från privata fastighetsägare ökar stadigt. Tillståndsprocessen kan för en  upplevas som komplicerad och tidskrävande, med anledning av detta erbjuder EnergiKomfort sina kunder att administrera hela processen från tillstånd och projektering till installation och efterservice.

”EnergiKomforts mål är att bli Stockholms ledande leverantör av värmepumpar och tillbehör till kommersiella fastigheter, bostadsrättsföreningar och villor. Vi stärker genom denna order vår profil och bekräftar att vi även växer stadigt i bostadsrättssegmentet.” säger Arne Olafsson, VD EnergiKomfort AB

För mer information se www.energikomfort.se eller kontakta: Arne Olafsson, email arneo@energikomfort.se, mobil 0701825532