Audiovision AB

ISE Follow-Up Tour med Atlona

Nyhet   •   Feb 19, 2019 14:18 CET

Vi åker ut på ISE Follow-Up Tour med Atlona i slutet av mars. Ett perfekt tillfälle att få lära känna Atlona och deras sortiment, bland annat se videoväggen som gjorde succé under ISE.

Under tre dagar kommer turnén att pågå, och vi börjar med Stockholm den 19 mars och fortsätter till Göteborg och avslutar den tredje dagen den 21 mars i Lund.

Fokus kommer vara på OmniStream och VeloCity. Det kommer finns tillfälle att se produkterna, hur de fungerar och vad de kan göra. Samt Certifiera er för konfiguration av marknadens mest innovativa styrsystem VeloCity. Det är också ett fantastiskt tillfälle att träffa branschkollegor och få inspiration till nya tekniska lösningar. Och givetvis ställa frågor till oss på Audiovision och Atlonas affärsutvecklare Thorsten Goecke.

Vår ISE Follow-Up Tour med Atlona kommer ge dig:

• Lära känna Atlona och deras produkter
  • Nödvändig kunskap och certifiering för att sälja Atlona OmniStream & VeloCity
  • Få en djupare förståelse och kunskap
  • Tillfälle att testa produkterna

Mer information om ISE Follow-Up Tour kommer närmare. Dagen startar vid 09.30 och pågår fram till ca. 16.00 och är indelad i två pass. Förmiddagen kommer att bestå av en produktgenomgång och presentation av Atlona/Audiovision samt en utställning. Eftermiddagen ägnas åt certifiering och genomgång av Atlona VeloCity. Lunch och fika under dagen ingår.

Ni kan redan nu anmäla ert intresse till daniel [@] audiovision.se

Kontaktinformation:

Karin Brorson, marknadsassistent

+46 10 – 188 25 60, karin@audiovision.se

Marcus Persson, VD

+46 54 – 55 80 81, marcus@audiovision.se

Audiovision grundades 1984 och är en B2B teknikdistributör som importerar, marknadsför och säljer AV-utrustning via återförsäljare. Vi har en lång erfarenhet, bred teknisk kompetens och arbetar alltid utifrån ett personligt engagemang. Våra produkter finns i fler än 15 000 mötes-, konferens- och utbildningslokaler runt om i Sverige. Våra unika produkter och lösningar underlättar och effektiviserar arbetat för tusentals människor varje dag. Huvudkontoret finns i Karlstad med lokala säljkontor i Stockholm, Göteborg och Norrköping.