ADULUX AB

Italienska C Luce lanserar armatur nyheterna för 2012

Nyhet   •   Mar 14, 2012 11:52 CET

I samband med light+building 2012 i Frankfurt så presenterar italienska C Luce ett antal spännande belysningsarmaturer. Bland annat så visas en helt ny och urban gatu- och parkarmatur med LED-insats från Philips REBEL, en ny LED-armatur avsedd för garage, industri och offentliga miljöer och en ny strålkastare på 1000 och 2000 W för ljussättning av arenor eller platser som kräver kraftfull belysning.

Bifogad broschyr visar kortfattat nyheterna vilka kommer att presenteras utförligare i kommande katalog för 2012. Besök gärna C Luces monter på light+building i Frankfurt. Monter 5.0 C37. Adulux kommer att finnas tillgängliga på mässan enligt följande schema.

Bläddra i katalogen >>

Följ C Luce på Facebook >>

Om C Luce

C Luce har ett komplett armaturprogram för ljussättning av offentliga miljöer, inom- och utomhus. Dom är miljömedvetna, prisvärda och leveranssäkra. Design och produktion sker i egen regi strax utanför Milano. Genom att avsätta resurser för specifika projekt kan dom leverera upp till 1000 armaturer på tre veckor, med delleverans redan efter första veckan. Sortimentet innefattar armaturer för ljussättning av bostadsfastigheter, kontor, lager, köpcentra, parkeringsplatser, idrottsanläggningar/arenor och gatubelysning.