Tobera AB

Jämförelsetjänsten för privatlån, Internetlån.nu, har fått ett nytt och modernt gränssnitt

Nyhet   •   Feb 24, 2016 13:52 CET

Efter en lång utvecklingsprocess har nu äntligen en av Sveriges mest tillförlitliga och omfattande tjänster för jämförelse av privatlån uppdaterats med ett modernt och nytt responsivt gränssnitt. Uppdateringen möjliggör jämförelse av lån i mobil, platta och på dator.

Oavsett plattform så kan man nu se all uppgifter och köra all funktioner utan problem. Det tidigare gränssnittet fungerade väldigt dåligt på mobil och platta och det var svårt att köra jämförelsefunktionerna. Med den nya designen hoppas vi att våra kunder lättare skall hitta den bästa lösningen vid val av bank för lån. Tjänsten omfattar över 20 olika leverantörer av lån och är därmed en av Sveriges största jämförelsetjänster för olika typer av privatlån.

Internetlån.nu startade redan år 2008 och har haft som fokus att vara den mest heltäckande sajten för jämförelse av lån i storleksordningen 20-400 kkr till privatpersoner. Genom åren har tjänsten utökats med nya leverantörer och funktioner och marknadsandelen på marknaden har ökat. I och med den nya designen hoppas vi att denna trend fortsätter och att kunderna återkommer eftersom de hittar vad de letar efter. Marknaden för lån utökas och förändras hela tiden och vi försöker uppdatera oss så att vi hela tiden kan erbjuda en relevant tjänst med relevant information.