Kontorsmagasinet.se - Tailorcut Business AB

Julklappstips från Kontorsmagasinet

Nyhet   •   Nov 24, 2010 14:01 CET

Vill du beställa dina julklappar online? Kika in hos Kontorsmagasinet – här hittar du allt till kollegorna, barnen och svärföräldrarna!

Kontorsmagasinet erbjuder förutom ett brett urval av kontorsmaterial även leksaker, choklad, almanackor och datatillbehör. Till vintern passar någon av pulkorna eller en åklapp som en uppskattad julklapp till barnen – eller klicka dig fram till barnens favoriter under kategorierna leksaker där bland annat bilar, cyklar, dockor, kök, Lego och maskeradkläder finns representerat.

Till de vuxna hittar du snygga almanackor i olika storlekar, färger och material samt olika sorters choklad; Toblerone, tryffel, Kolasäcken och praliner – perfekta julklappar!

I en nyligen publicerad artikel från DN, berättar dem om vikten av att kunna handla tryggt på nätet. I artikeln framgår att du som kund handlar tryggare på nätet genom att till exempel beställa julklappar som du betalar med faktura eller mot postförskott.
När du köper dina leksaker och julklappar från Kontorsmagasinet har du inte bara möjlighet till betalning per faktura eller postförskott utan du kan även köpa produkter med 20 dagars kredit alternativt delbetala slutsumman av din beställning. Order över 1500 kronor är dessutom fraktfri!

Kontorsmagasinet – bra priser, snabbt och enkelt!