Gustaf Fagerberg AB

JUST NU SÖKER VI: Innesäljare till Göteborg

Nyhet   •   Jan 20, 2017 10:11 CET

Vi söker dig som är lagspelare samtidigt som du tar egna initiativ och hugger in där det behövs. Du kommer att hjälpa våra utesäljare och supportera våra kunder ute i landet.

Huvudsakliga ansvarsområdenDu kommer aktivt supportera och bearbeta framförallt befintliga kunder. Du är länken mellan Fagerbergs kunder och leverantörer där du ger kunden bästa tänkbara service och ser till att kvalitets- och leverssäkerhet fungerar. Du ger teknisk support, skriver offerter och order. Till ditt förfogande finns en kunnig organisation som stöttar dig i ditt arbete.

ProfilDu är en utpräglad lagspelare som trivs att arbeta med människor med olika roller och personligheter. Du är drivande och kan ta egna initiativ samt har förmågan att se lösningar och utvecklingsmöjligheter. Det är också viktigt att du kan arbeta mot bestämda mål, såväl i team som självständigt. Du är resultatinriktad, flexibel och har ett stort engagemang. Du gillar att göra affärer och har en utåtriktad läggning med förmåga att skapa relationer och sätta kunden i fokus.

Vi prioriterar följande erfarenheter och egenskaper:

• Nyfiken och tycker om att arbeta med flera olika arbetsuppgifter
  • Förmåga att hitta lösningar för kunder
  • Erfarenhet av försäljning mot industrin är ett plus
  • Teknisk förståelse
  • Förmåga att kommunicera både internt och externt
  • God PC-vana
  • Behärskar engelska i tal och skrift

Vi erbjuder ett utvecklande och intressant arbete i ett av de marknadsledande bolagen i branschen med starka och långa relationer till sina kunder.
Det är viktigt för Fagerberg att ha medarbetare som trivs och presterar bra och därför erbjuds kunskapsmässig och personlig vidareutveckling samt en hel del gemensamma trevliga aktiviteter. Tjänsten erbjuder goda utrymmen för egen handlingskraft inom givna ramar. Du kommer att arbeta på kontoret i Göteborg.

I denna rekrytering samarbetar vi med AddSell Rekrytering.

För mer information, vänligen kontakta rekryteringskonsult Johan Örtendahl på 0709-95 23 20

Välkommen med din ansökan!