Gustaf Fagerberg AB

JUST NU SÖKER VI: Teknisk Innesäljare/ Orderadministratör

Nyhet   •   Nov 04, 2016 09:35 CET

Placering i Göteborg

Vill Du bli en viktig pusselbit i ett framgångsrikt företag med tillväxtambitioner?

Rollen som Innesäljare/Orderadministratör hos Fagerberg

• nyckelroll i det administrativa arbetet kring bolagets orderhantering.
  • ansvar för att supporta bolagets säljare på fältet genom att leverera prisuppgifter, anbud, leveranstider till kunder och koordinera och registrera inkommande orders.
  • kundkontakten och inkommande orders sker per mail och telefon, och du administrerar och registrerar ditt arbete i ett internt order- och affärssystem samt skickar beställningar till leverantörer.
  • rollen är service- och lösningsorienterad och du agerar som spindeln i nätet när du skapar såväl administrativa som logiska lösningar.
  • du blir en viktig del av försäljningsteamet och stämmer löpande av varusortiment och lagernivå med säljarna och inköpsavdelningen så att de överensstämmer med marknadens behov.

Vi söker dig som är:

• driven, strukturerad och serviceminded
  • självgående och har förmåga att fatta beslut samt är ansvarstagande i både serviceriktade och administrativa arbetsuppgifter
  • intresserad av teknik och mekaniska lösningar, såväl som att skapa nya affärsmöjligheter
  • målinriktad och drivs både av dina egna och ditt teams prestationer
  • engagerad och tar ansvar för det som behövs göras oberoende av uppgiftens storlek
  • orädd i nya relationer och du kommunicerar naturligt med kontaktpersoner på olika befattningsnivåer

Vi ser att du har ett par års arbetserfarenhet och gärna kommer från en liknande bransch eller att du arbetat i en industriell miljö. Det är positivt om du har en utbildning inom teknik, men det viktigaste är att du har affärsförståelse och ett ekonomiskt helhetstänk. Att du hanterar både engelska och svenska obehindrat i tal och skrift är för denna roll ett krav.

Fagerberg erbjuder:

Fagerberg ger dig möjligheten att arbeta i en nyckelroll och på sikt utvecklas såväl personligt som professionellt. Du kommer arbeta heltid måndag till fredag med bra fastlön. Utöver detta erbjuder Fagerberg alltid sina anställda goda förmåner.

Kontakt
Om du har frågor kring tjänsten vänligen kontakta Säljpoolens rekryteringskonsult Camilla Jacobsson 031-704 51 79.Urval görs löpande och vi vill gärna ha din ansökan så snart som möjligt.

Välkommen med din ansökan!