Indcen Resor

Kampanjer & erbjudanden i februari

Nyhet   •   Feb 10, 2016 14:46 CET

Februari. Vanligtvis årets kallaste månad. Det är inte så konstigt att man vid det här laget börjar tröttna på snö, kyla och mörker. Att man börjar drömma sig bort till sol, värme och tropiska paradisstränder. Varför inte pigga upp dig själv med en resa som kombinerar sol och bad, eller kanske kultur och andlighet? Just nu har vi flera kampanjer och finfina erbjudanden på resor till både Indiska Oceanen och Asien, så passa på att boka din drömsemester till specialpris redan idag!

Seychellerna

Nu har du chansen att uppleva två av Seychellernas mest efterfrågade öar till mycket förmånligt pris! Boendet har ett underbart läge direkt på stranden vid Beau Vallon Beach (Mahé) och Anse Volbert/Cote D´Or Beach (Praslin). Ni flyger reguljärt och bekvämt med ett av världens bästa flygbolag, Emirates Airline, från Stockholm (tilläggspris vid utresa från Göteborg/Köpenhamn).

Maldiverna

Välkommen till en av våra mest populära destinationer på Maldiverna, Centara Grand Island Resort & Spa! Den lilla och utsökt vackra korallön med sina fina omgivande husrev, utmärkta för snorkling och dykning, har endast 112 rum. Snövita korallsandstränder och turkosa badlaguner omger ön. Passa på att förboka ett dykpaket eller dykkurs för att få den ultimata upplevelsen i den tropiska undervattensvärlden! Paketet passar också utmärkt för honeymooners och jubilarer.

Filippinerna

Boka en mycket prisvärd paketresa till underbara ön Panglao Island på Filippinerna! Dive Thru Resort är ett mindre och familjärt dykhotell med läge direkt vid Danao Beach på ön med endast 11 rum och faciliteter som till exempel dykcenter/snorkling,pool, soldäck, solsängar, parasoll, restaurang och bar. Huvudstranden på ön, Alona Beach, nås på endast fem minuter med transfer.

Thailand

Reser du med barn och vill ha både avkoppling, actionfyllda äventyr och ett boende i toppklass? Bo på detta läckra och stilfulla nya resorthotell och spa av god förstaklasstandard (4 stjärnor+) med läge direkt vid stranden Mai Khao Beach (cirka 500 meter lång!) på välkända semesterön Phuket Island i sydvästra Thailand. Hotellet har ett eget äventyrsbad med flera pooler, vattenrutschkanor med mera i "Splash Jungle Park" – perfekt för både barn och vuxna med leksinnet i behåll!

Sydindien & Kerala

Följ med till delstaterna Tamil Nadu och Kerala och en resa fylld av intressanta upplevelser! Under resans gång kommer ni att få se berömda tempel och beskåda religiösa ceremonier, besöka stora städer och mindre byar, komma nära naturen och det indiska vardagslivet och koppla av på en av Keralas vackraste stränder. Detta är en underbar resa för både kropp och själ!

Gyllene triangeln & Kerala

Se, upplev, känn och smaka det allra bästa av Indien! Kombinera norra Indiens skatter och fascinerande historia med grönska och sköna sandstränder i paradiset Kerala i Sydindien.