Key Solutions AB

Key Solutions besökte Göteborgs Jobbmässa 2013

Nyhet   •   Feb 22, 2013 12:50 CET

Svenska Mässan stod i vanlig ordning värd för 2013 års jobbmässa i Göteborg och när portarna slog upp klockan 14:00 i tisdags blev det snabbt ett högt tryck i Key Solutions monter.

Efter förra årets succé på jobbmässan i Göteborg intog vi åter igen plats i mässhall A, med oss tog vi hela vårt arsenal utav roliga saker för dom sökande att underhålla sig med under tiden dom väntade på att få prata med någon våra duktiga medarbetare. Nytt för i år var Xbox med en FIFA Street tävling.

Jobbmässan är ett rekryteringstillfälle som inte är något annat likt, det ger oss en unik möjlighet att höras och synas för hundratals intressanta människor som samtidigt ges samma möjlighet gentemot oss. Inför årets mässa var förväntningarna stora, vårt debutår 2012 inbringade hundratals jobbansökningar och gav oss många trevlig kvällar på kontoret då vi bjöd in till informationsmöten för dom sökande. Tanken är att alla ska ha en riktig chans att pressentera sig för oss, oavsett hur ens CV ser ut. Så efter årets ansökningsstorm vet vi vad vi har att se fram emot närmaste veckorna.

Vi kommer inom snar framtid även publicera bilder ifrån mässdagarna på vår hemsida samt facebooksida.