FR Framgångsrika Relationer /FR-Stockholm

Kick-Off för Framgångsrika Relationer/FR-Stockholm på First Hotel Reisen i Gamla stan

Nyhet   •   Feb 22, 2011 09:49 CET

- FR-Stockholm är en ny och unik arena för att vårda och utveckla sitt personliga varumärke och skapa nya relationer, både privat och affärsmässigt, säger Susanne Dahl som är grundare till konceptet FR Framgångsrika Relationer, som funnits i Göteborg sedan 2009. Nu är det snart dags för Kick-Off för
FR-Stockholm och inom kort startar även FR-Oslo.

Medlemskapet gäller i samtliga städer och ger privatpersoner och småföretagare möjlighet att nätverka i förstklassiga hotellmiljöer "utan att det kostar skjortan". Framgångsrika Relationer samarbetar med First Hotel-kedjan i Skandinavien och hotellgäster är också välkomna att delta i FR-aktiviteterna.

Framgångsrika Relationer erbjuder After Works med föreläsningar, Lunchseminarier, Temakvällar och vänder dig både till privatpersoner och småföretagare som vill utöka sitt kontaktnät under trivsamma former, med olika aktiviteter på temat Livsstil.

- Det blir en Kick-Off, torsdagen den 3 mars på First Hotel Reisen, Skeppsbron 12, kl 18-21 med både affärs- och privatmingel, samt föreläsning med Lili Öst, "Jag blir vad jag tänker", berättar Susanne Dahl. Lili Öst håller en musikalisk inspirationsföreläsning om tankens kraft och visar hur vi gör för att skapa det liv vi vill ha både yrkesmässigt och privat.

- Vi vet att det finns ett jättestort behov av den här typen av arrangemang för människor som är 30 +, säger Jakob Goldberg som är FR-värd i Stockholm tillsammans med Gannica Rivell. Vår Face-Bookgrupp har efterfrågat FR-Stockholm och nu är vi här! Det är många som hört av sig och sagt "äntligen - ni behövs här"! Därför är det extra roligt om FR-Stockholm "kan göra skillnad" för många människor som känner behov av att komma ut i nya sociala sammanhang både privat och yrkesmässigt. Många sitter hemma och arbetar eller man kanske vill byta bransch, starta eget eller bara komma hit med sin partner och koppla av med ett glas vin , en god wrap och ett intressant arrangemang. Då har man något att prata om, när man sen kommer hem.