HärjedalsKök AB

Köksfest i Stockholm

Nyhet   •   Aug 24, 2015 16:02 CEST

För femte året i rad arrangerar HärjedalsKök nu sin årliga Köksfest mellan 24 - 30 augusti. Ett sälj- och inredningssevent för att stärka varumärket på en ort i Sverige, presentera nyheter i sortimentet och hjälpa så många kunder som möjligt med sin köksrenovering. Efter Uppsala, Örebro, Göteborg och Dalarna har nu turen kommit till Stockholm.

Med den nya varumärkesplattformen - den moderna vägen till ett snyggt kök - i ryggen. Är övertygelsen ännu starkare att utvecklingen på köksmarknaden går allt mer mot att renovera smart och hållbart. Att byta köksluckor blir allt mer självklart för de flesta nya kökskonsumenter.

- Under veckan planerar vi att få möta så många Stockholmare som möjligt, informerar Torbjörn Andersson, ansvarig för evenemanget. Vi syns på Centralstationen, Norrmalmstorg och 10 andra platser runt om i regionen.

För er som är nyfikna rekommenderar vi verkligen att ni kommer ner till antingen Centralstationen där vi finns hela veckan tillsammans med Funäsfjällen, där pratas det köksluckor, fjällminnen, pris på kök, och när på året man bäst semestrar i Funäsfjällen. Eller så tar ni en sväng förbi Norrmalmstorg där vi finns mot slutet på veckan med ett alldeles nyinrett kök med vår nya lucka Tjära.

- Idag köper var 20:e familj på svenska komsumentmarknaden, sitt kök av HärjedalsKök berättar Mathias Abrahamsson VD på Härjedalskök. Köksfesten i Stockholm är en i raden av välplanerade aktiviteter där betydligt fler miljösmarta konsumenter kommer att få upp ögonen för Härjedalsköks moderna väg till ett snyggt kök.

Väl mött i Stockholm i veckan!