Kontorsmagasinet.se - Tailorcut Business AB

Kontorsmagasinet har Sveriges bästa pris på kopieringspapper

Nyhet  •  2012-01-25 10:12 CET

Kontorsmagasinet är idag glada över att kunna presentera att vi under vecka fyra ser ut att vara billigast i Sverige på kopieringspapper. En total genomlysning av marknaden är givetvis svår att göra men de ledande prisjämförelse sajterna visar att vårt White Box papper är marknadens överlägset billigaste kopieringspapper, när det gäller en hel kartong med kopieringspapper, A4 80g och 2500 ark per kartong, just nu säljs det för endast 99kr per kartong. Närmaste konkurrent ligger över 30% högre i pris.

Inför veckans kampanj hade vi som mål att kunna erbjuda kopieringspapper till Sveriges bästa pris och när vi nu gör denna prisjämförelse hos Prisjakt så ser det ut som att vi har lyckats, vilket naturligtvis är mycket glädjande, säger Kontorsmagasinets vd Hans Edlund.

Att vara billigast är i sig inget uttalat mål som vi har men det är givetvis trevligt att kunna erbjuda våra kunder verkliga fynd. Vårt långsiktiga mål är att ha Bra Priser, med det menar vi ett pris som kunderna tycker är rimligt att betala och som samtidigt ger oss möjlighet till långsiktig överlevnd och utveckling av vår affärsidé, fortsätter Hans.

Kampanjen för kopieringspappret fortsätter under hela vecka fyra, men även utan denna kampanj så är Kontorsmagasinets kopieringspapper mycket konkurrenskraftiga i en prisjämförelse.

För mer information, kontakta:
Hans Edlund, VD
Telefon: +46 (0)70 863 21 16
E-post: hans.edlund@kontorsmagasinet.se
Webb: http://www.kontorsmagasinet.se

Om Kontorsmagasinet
Kontorsmagasinet säljer kontorsmaterial online till företag, föreningar och privatpersoner i Sverige. Vårt mål är att vara Sveriges ledande återförsäljare av kontorsvaror, detta genom att erbjuda ett brett sortiment, låga priser samt ett enkelt sätt att handla. Kontorsmagasinet är ett affärsområde inom Tailorcut Business AB, 556693-6273, med säte på Kommendörsgatan 30 i Stockholm.

Ämnen:

Detaljhandel