Kontorsmagasinet.se - Tailorcut Business AB

Kontorsmaterial.me - ny informationssida från kontorsmagasinet

Nyhet  •  2012-03-02 17:35 CET

Kontorsmagasinet är idag stolta över att kunna presentera sin nya satsning på informationsspridning när det gäller kontorsmaterial, kontorsvaror och annat som behövs för att få kontoret att fungara. Kontorsmaterial.me är tänkt att fungera som en plattform för allt som har med kontorsmaterial att göra, allt från branschnyheter till tips och trix för att få kontorsverksamheten att fungera lite smidigare.

Kontorsmaterial.me ingår i en satsning på informationssajter som kontorsmagasinet lanserar under hösten, sajterna är alla byggda på den välkända wordpressplattformen vilket kommer underlätta enkel och smidig uppdatering, ett måste i kontorsmaterialbranschen där det ständigt händer nya saker.

- Vi lever i ett samhälle där information blir allt viktigare  och våra kunder efterfrågar mycket information om de produkter vi säljer, för oss på kontorsmagasinet är det därför självklart att då tillhandahålla den informationen på ett enkelt sätt. Kunder med frågor om kontorsmaterial eller annat är självklart alltid välkomna att ringa till oss, men vi ser de här sajterna som ett bra komplement för den kund som vill ha svar på de vanligaste frågorna om kontorsprodukter, men även för den som vill fördjupa sina kunskapar, säger kontorsmagasinets vd Hans Edlund

Mer om denna nyhet finns på kontorsmagasinets pressrum på Newtice

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom