Korshags Food AB

Korshags söker två nya säljare

Nyhet   •   Sep 10, 2014 17:07 CEST

Korshags söker två säljare för att stärka sin position inom dagligvaruhandeln respektive foodservicemarknaden.

Korshags är Sveriges tredje största fiskrökeri. Vår ambition är att genom inspiration, äkta matglädje & riktigt bra råvaror få fler att äta godare mat från havet. Under 2014 genomför vi en omprofilering & ett namnbyte, från Falkenbergs Laxrökeri till Korshags. Detta för att särskilja oss i handeln, bli en tydligare avsändare till slutkonsument & trycka på att vi är ett familjeföretag.

Vill du vara med & göra Korshags till det självklara valet & den ledande leverantören av fisk- & skaldjursprodukter inom premiumsegmentet? Vill du jobba på en arbetsplats som genomsyras av kvalitetstänk & där det finns ambitioner på tillväxt?

Vi söker nu två säljare för öka vår närvara och service mot dagligvaruhandeln respektive foodservicemarknaden:

• Säljare DVH - Försäljningsansvar gentemot dagligvaruhandeln, inkl. huvudansvar för centrala avtal.
  • Säljare Foodservice - Försäljningsansvar gentemot foodservicemarknaden i Sverige.

Läs mer om tjänsterna på vår hemsida www.korshags.se.

Välkommen med din ansökan senast 10 oktober per e-post till bengt.ake@pbv.se. Vid frågor kontakta Bengt-Åke Salsgård, PersonalByrå Väst/PBV, bengt.ake@pbv.se eller 070 796 4093.