Kreativ Insikt

Kreativ Insikt inspirerar till god mental hälsa på Allt för hälsan-mässan

Nyhet   •   Okt 12, 2012 12:03 CEST

Den 8-11 november 2012 är det dags för den stora hälsomässan Allt för hälsan, på Stockholmsmässan i Stockholm.

Mest är det rena hälsoföretag som ställer ut, men en populär deltagare, som återkommer som utställare i år efter två års frånvaro, är företaget Kreativ Insikt, som designar och säljer böcker och vackra vardagsting med tänkvärda budskap med syfte att sprida kärlek och inspirera till personlig utveckling.

- Allt för hälsan-mässan är en fantastiskt rolig mässa för oss att delta i – kön till vår monter brukar ringla långt ut i mässkorridoren, säger Dag Gårdheim, Kreativ Insikt.

- Människor behöver inte enbart inspiration till fysisk rörelse och hälsosam mat, utan också inspiration till att behålla en hälsosam mental inställning till livet, vilket hjälper oss att må bra och behålla den goda hälsan vi har från början. Det hjälper våra produkter, som till exempel böcker, inspirationskort och smycken med budskap, till med genom ständiga påminnelser i vardagen, slår Dag Gårdheim fast, och hälsar därmed alla inspirationssugna besökare välkomna till den egna montern på mässan.

Vill du träffa Kreativ Insikts grundare och skapare av alla företagets produkter, Carolina Gårdheim, varmt välkommen till monter A07:19 på fredagen kl 10-12!

Kreativ Insikt kommer att ha både böcker, inspirationskort, smycken med budskap, kort med budskap samt inspirationsprodukter för barn med på mässan, till mässpriser.

Kreativ Insikt kommer att finnas i monter A07:19.

Varmt välkomna!

Läs mer om mässan här >