Hamilton Group AB

Läs om nya Annika R Malmberg AB

Nyhet   •   Aug 19, 2015 09:19 CEST

Efter en härlig sommar har vi nu dragit igång verksamheten och i samband med detta lanserar vi vår nya hemsida. På hemsidan finns några roliga nyheter. Vi har tillfört djupare kompetens inom ledarskap och affärsutveckling genom att Johan Hamilton går in i företaget både som en intern och extern resurs. Under sommaren har vi också producerat en helt ny presentationsfilm om Annika. Vanessa Leporati Wahlund har haft en hektisk sommar och det nya Stockholm Fashion Districts gör succé. Ni som hört oss vet att vi gärna pratar om Insights Discovery och färger och vi har nu en kortfilm som beskriver vad det innebär. Vi finns också numera på Mynewsdesk där du kan följa oss.
Har du inte läst Annika senaste bok Tändvätska? ”Annika R Malmberg Hamilton levererar 240 sidor med tändvätska som får även den suraste att tända till. För många blir den garanterat en nytändning!” Sven Hagströmer, entreprenör och finansman. Kan vara en utmärkt start på hösten, köp den här