Business Smart

LANSERING: Sveriges *första* Coaching Club för Entreprenörer

Nyhet   •   Jan 21, 2010 10:44 CET

Nu är det slut på entreprenörers grubblerier om hur de får fler kunder och tjänar mer pengar. Sveriges *första* Coaching Club för Entreprenörer öppnas nu i Sverige. Grundaren ViviAnn Labba säger att klubben ger företagare kontinuerligt stöd och råd för att lyckas.

Riktigt framgångsrika människor har inte tagit sig till toppen på egen hand. Ta exempel som Andrew Carnegie  - "Hemligheten bakom framgång ligger inte i att göra sitt jobb, utan att upptäcka den som är lämplig att göra det". Ett annankänd person, Ralph Waldo Emerson sa:  "Vad många av oss mest av allt behöver är någon som får oss att göra vad vi kan." Eller varför inte självaste John F Kennedys ”We choose to go to the moon”. Han talar i plural, inte i singular.

De riktigt framgångsrika har alla förstått att hjälp och stöd från människor runt omkring dig är vad som skapar värde och resultat. Nu finns en möjlighet för entreprenörer i hela Sverige att få kontinuerligt stöd och råd genom Sveriges *första* Coaching Club för Entreprenörer. Grundaren och entreprenören ViviAnn Labba säger att klubben ger företagare kontinuerligt stöd och råd för att lyckas attrahera fler kunder och tjäna mer pengar i sitt företag.

Klubben öppnas officiellt måndag 25 januari kl. 15.00 genom att hålla en öppen telefonkonferens för både press och nyfikna företagare. Under telefonkonferensen öppnas Klubben officiellt och press och företagare får veta vad en Coaching Club är för något, hur det fungerar och sen kommer de första hetaste tipsen för företagare som vill "kicka igång" sin business.

Klubben är designad så att företagare kan vara medlem så länge de själva vill och deltar i två telefonkonferenser per månad där de får lära sig tekniker för att attrahera fler kunder och tjäna mer pengar i företaget. Dessutom får företagarna access till ett onlineforum där de kan nätverka med andra företagare samt tillgång till olika resurser som kan vara till hjälp för att utveckla företaget.

Kontakt:

ViviAnn Labba, grundare & Entreprenör

E-post: viviann@BusinessSmart.se

Telefon: 070 - 545 75 92

Anmälan till telefonkonferensen sker här: http://businesssmartclub.se/silver-medlemskap/teleklass