Autocom Diagnostic Partner AB

Lars Modig ny VD på Autocom Diagnostic Partner AB

Nyhet  •  2011-02-21 10:03 CET

Lars Modig är nytillträdd VD på Autocom Diagnostic Partner AB i Trollhättan som är verksamma inom bildiagnostik-branschen. Han efterträder Bengt Andersson som iklär sig rollen som Business Developer. Lars kommer närmast från Würth Svenska AB i Örebro där han arbetade som ekonomi-/IT-chef samt vice VD.

När jag fick frågan om att ta tjänsten som VD på Autocom kändes valet lätt. Att ta över ett välskött företag, med kompetent personal, bra kunder och många väldigt intressanta projekt och nya produkter på agendan, kan man bara inte tacka nej, säger Lars.

På frågan om företagets fokus framöver svarar Lars: Det viktigaste för AUTOCOM nu och i framtiden är att erbjuda produkter och tjänster som våra kunder vill ha. För att lyckas med detta kommer vi arbeta mycket nära våra kunder och samarbetspartners, för att förstå deras behov och hur de använder våra produkter. Samtidigt ska vi lägga mycket kraft på att hålla oss i framkant vad gäller den tekniska utvecklingen, så att vi har en effektiv produktutveckling.

Trollhättan 21 februari 2011

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom