LCN Sverige AB

LCN har ny kontaktperson för apotek-, detalj- och fackhandel.

Nyhet   •   Aug 29, 2012 12:50 CEST

LCN har sedan 2008 arbetat enligt en uttalad ambition att etablera samarbete med nya säljkanaler som har en profil som passar LCNs produkter och verksamhet. Ett stort steg på den vägen togs när ett urval av LCNs produkter inom hand- och nagelvård introducerades på bl.a. Medstop för drygt ett år sedan. Flera produkter och serier som särskilt lämpar sig för apotek-, detalj- och fackhandelsegmenten har också tillkommit i LCNs sortiment. För att ytterligare främja den här utvecklingen har därför ansvaret som kontaktperson hos LCN apotek-, detalj- och fackhandel överttagits av Annette Törnblom.

Annette Törnblom  har varit verksam hos LCN Sverige sedan starten i Sverige och har därmed mångårig erfarenhet av LCNs sortiment och produktutbildning. Hon arbetar i nära samarbete med LCN Sveriges ledning för att utveckla LCNs spridning på svenska marknaden, likväl som med produkt- och materialutbildning för LCNs system och behandlingar.
Hon välkomnar kontakpersoner och inköpare inom apotek-, detalj- och fackhandel att ta kontakt för att titta närmare på vilka produkter och serier från LCNs sortiment som bäst skulle kunna komplettera respektive butiks profil och utbud.

Givetvis kommer Annette Törnblom också att finnas på plats i LCNs monter på Apoteksmässan i Kista 5-6 september 2012.

För mer information kontakta:

Annette Törnblom
LCN Sverige AB